JAVNI KONKURS/OGLAS za prijem radnika u radni odnos na neodređeno i određeno vrijeme u JP „ViK“ d.o.o. Zenica uz uslov probnog rada u trajanju od tri (3) mjeseca
You are here: Home › JAVNI KONKURS/OGLAS za prijem radnika u radni odnos na neodređeno i određeno vrijeme u JP „ViK“ d.o.o. Zenica uz uslov probnog rada u trajanju od tri (3) mjeseca
5. Februara 2020.
JAVNO PREDUZEĆE «VODOVOD I KANALIZACIJA» D.O.O. Z E N I C A
Na osnovu člana 26. i 27 . Statuta JP „ViK“ d.o.o. Zenica, a u skladu sa Odlukama o potrebi prijema radnika u radni odnos na neodređeno i određeno vrijeme broj:101-16599/19MJ od 10.12.2019. godine i broj:101-16861/19MJ od 13.12.2019. godine, te u skladu sa Saglasnostima Gradonačelnika Grada Zenica za prijem u radni odnos, broj:02-45-570/20 i broj:02-45-575/20 od 06.01.2020. godine, direktor Javnog preduzeća „Vodovod i kanalizacija“ d.o.o. Zenica, raspisuje
JAVNI KONKURS/OGLAS za prijem radnika u radni odnos na neodređeno i određeno vrijeme u JP „ViK“ d.o.o. Zenica uz uslov probnog rada u trajanju od tri (3) mjeseca
I
JP „ViK“ d.o.o. Zenica raspisuje javni konkurs/oglas za prijem radnika u radni odnos na neodređeno i
određeno vrijeme uz uslov probnog rada u trajanju od 3 (tri) mjeseca, na
sljedeća radna mjesta, i to:
– na neodređeno vrijeme 1. “Sekretarica” u Kabinetu direktora , …………………….……………………..1 izvršilac; 2. “Inžinjer za nadzor nad vodovodnim sistemom”, u Tehničkom sektoru …….1 izvršilac;
– na određeno vrijeme do povratka radnica sa porodiljskog odsustva, a najduže 1 (jednu) godinu 3. “Pomoćni knjigovođa glavne knjige”, u Službi računovodstva…………….. 1 izvršilac; 4. “Knjigovođa kupaca za domaćinstvo”, u Službi računovodstva………….…..1 izvršilac;
II
Opisi poslova iz člana 1. Javnog konkursa/oglasa,
glase, i to:
1. “Sekretarica”: Stara se da direktor, radnici, poslovni partneri i korisnici usluga Preduzeća pravovremeno dobiju pravilne informacije što je važno za održavanje dobrih internih odnosa i dobre poslovne saradnje; u dogovoru s direktorom Preduzeća zakazuje poslovne sastanke; vodi računa o rasporedu, mjestu i vremenu održavanja istih. Odgovara na direktne ili telefonske upite, radi na telefaxu i uspostavlja telefonske veze po nalogu direktora ili pomoćnika direktora Preduzeća. Dočekuje goste, poslovne partnere ili radnike Preduzeća, te najavljuje njihovu posjetu kod direktora ili pomoćnika direktora. Poštu pregledanu i potpisanu od strane direktora ovjerava pečatom i dostavlja radnicima zaduženim za daljnju otpremu, te vodi i čuva arhivu direktora. Ovjerava dokumentaciju Preduzeća, popunjava naloge za službena putovanja za sve radnike preduzeća. Po nalogu direktora tipka dopise, pisma, popunjava različite formulare, obrasce i sl. Pravilno unosi i koristi podatke iz poslovno – informacionog sistema Preduzeća iz nadležnosti svog radnog mjesta. Primjenjuje mjere zaštite na radu i PPZ, sarađuje i učestvuje u radu komisija u koje je imenovan po posebnom rješenju. Odaziva se na poziv pretpostavljenog rukovodioca i izvan radnog vremena u slučaju hitnih intervencija, te obavlja i druge poslove po naređenju pretpostavljenih rukovodilaca.
Osnovna plaća radnog mjesta iznosi: 904,37 KM
2. “Inžinjer za nadzor nad vodovodnim sistemom”: Na dnevnoj bazi prati preko telemetrije sve bitne parametre vezane na proizvodnju i distribuciju vode kako na vodnim objektima tako i u vodovodnoj mreži; pravovremeno informiše pomoćnika direktora za tehničke poslove ili upravnika o eventualno uočenim problemima u funkcionisanju sistema proizvodnje i distribucije vode; zavisno o vrsti i složenosti problema, pravovremeno informiše pomoćnika direktora za tehničke poslove ili upravnika o eventualnim problemima u funkcionisanju telemetrijskog sistema proizvodnje i distribucije vode; zavisno o vrsti i složenosti problema, pravi dnevne izvještaje iz kojih se vidi dnevna proizvodnja vode, stanje u formiranim DMA, te svi drugi važni parametri za normalno funkcionisanje sistema vodosnabdijevanja; u slučaju povećanja srednje dnevne proizvodnje vode u cijelom sistemu ili povećanja noćnog minimalnog protoka u jednoj ili više DMA, preduzima sve potrebne aktivnosti kako bi se u što kraćem roku ustanovili i otklonili uzroci nastalih pojava; pravi planove za step testing i vrši analizu nakon završetka istih, te predlaže dalje aktivnosti; na mjesečnoj bazi izrađuje vodni bilans (po IWA metodologiji) za cijeli sistem vodosnabdijevanja i zasebno za sve formirane DMA; predlaže potrebne zahvate na rekonstrukciji mreže u cilju bolje distribucije i iskorištenja kapaciteta; izrađuje tehničke specifikacije nabavki za potrebe Tehničkog sektora vodeći računa o postojećim zalihama, realnim potrebama i konkurentnosti; pravilno unosi i koristi podatke iz poslovno – informacionog sistema Preduzeća; prati propise i druge norme, te stručnu literaturu relevantnu za zadatke koje obavlja; vodi arhivu dokumentacije iz domena rada svog radnog mjesta u skladu sa važećim procedurama; primjenjuje mjere zaštite na radu i PPZ; sarađuje i učestvuje u radu komisija u koje je imenovan po posebnom rješenju; odaziva se na poziv pretpostavljenog rukovodioca i izvan radnog vremena u slučaju hitnih intervencija, te obavlja i druge poslove po naređenju pretpostavljenih rukovodilaca.
Osnovna plaća radnog mjesta iznosi: 1.306,31 KM
3. “Pomoćni knjigovođa glavne knjige”: Blagovremeno i na ispravan način knjiži/unosi sve podatke na glavnu knjigu: ulazne fakture, izlazne fakture, izvode banaka, blagajne, temeljnice i drugu prateću dokumentaciju; blagovremeno i na ispravan način unosi podatke u KIF i KUF; sortira proknjiženu dokumentaciju te istu odlaže na propisan način; učestvuje u usaglašavanju stanja glavne knjige s analitičkim evidencijama ostalih pomoćnih knjiga; učestvuje u izradi IOS-a, te polugodišnjih i godišnjih izvještaja o poslovanju; primjenjuje mjere zaštite na radu i PPZ; sarađuje i učestvuje u radu komisija u koje je imenovan po posebnom rješenju; odaziva se na poziv pretpostavljenog rukovodioca i izvan radnog vremena u slučaju hitnih intervencija; obavlja i druge poslove po naređenju pretpostavljenih rukovodilaca.
Osnovna plaća radnog mjesta iznosi: 924,46 KM
4. “Knjigovođa kupaca za domaćinstvo”: Knjiži uplate za domaćinstvo; knjiži sudske presude, umanjenja i zaduženja po odlukama, dopisima, dispozicije za potrošače iz kategorije domaćinstvo; vrši preknjiženje zaduženja i uplata s jedne potrošačke šifre na drugu te vrši ispravke poveza; knjiži saglasnosti za preknjiženje uplata i slično; sravnjava finansijske kartice za potrošače iz kategorije domaćinstva; vrši sravnjenje taksi i kamata sa Pravnom službom na kraju svakog mjeseca; obrađuje i priprema podatke za izdavanje potvrde za katastar; priprema potvrde o stanju duga, i sl.; pravi spiskove neurednih platiša; primjenjuje mjere zaštite na radu i PPZ; sarađuje i učestvuje u radu komisija u koje je imenovan po posebnom rješenju; odaziva se na poziv pretpostavljenog rukovodioca i izvan radnog vremena u slučaju hitnih intervencija; obavlja i druge poslove po naređenju pretpostavljenih rukovodilaca.
Osnovna plaća radnog mjesta iznosi: 924,46 KM
II
Prijavljivanje na javni konkurs/oglas vrši
se pisanom prijavom koja mora biti potpisana od strane kandidata.
Kandidati koji se prijavljuju na konkurs/oglas potrebno je da ispunjavaju opšte i
posebne uslove i to:
1. opšti uslovi
– da je državljanin BiH i da ima prebivalište u BiH; – da je stariji od 18 godina; – da je zdravstveno sposoban za obavljanje poslova radnog mjesta na koji se prijavljuje (dostaviće onaj kandidat koji bude izabran u roku od 15 dana od dana obavještenja o izboru u radni odnos).
2. posebni uslovi
Za radno mjesto
pod rednim brojem 1. i nazivom:“Sekretarica”:
– da ima završen IV stepen stručne spreme i zvanje SSS upravni tehničar ili maturant gimnazije; – da ima 1 godinu radnog iskustva; – da poznaje osnovnu kompjutersku pismenost (osnove korištenja računara, interneta, obrada teksta (Word)/ tabelarno računanje Excel), korištenje telefaxa i skenera, – da poznaje engleski jezik.
Za radno mjesto pod rednim brojem 2. i nazivom: “Inžinjer za nadzor nad vodovodnimsistemom”:
– da ima završen VII stepen stručne spreme, odnosno da ima visoko obrazovanje prvog (najmanje 180 ECTS bodova), drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, mašinske struke – mašinski fakultet, – da ima najmanje jednu godinu radnog iskustva u struci – da poznanje rad na računaru MS office;
Za radno mjesto pod rednim brojem 3. i
nazivom: “Pomoćni knjigovođa glavne knjige”:
– da ima završen IV stepen stručne spreme, sa zvanjem SSS ekonomski tehničar, – da ima najmanje jednu godinu radnog iskustva u struci; – da poznaje rad na računaru MS office.
Za radno mjesto pod rednim brojem 4. i
nazivom: “Knjigovođa kupaca za domaćinstva”:
– da ima završen IV stepen stručne spreme, sa zvanjem SSS ekonomski tehničar, SSS upravni tehničar ili maturant gimnazije; – da ima najmanje 6 (šest) mjeseci radnog iskustva u struci, – da poznaje rad na računaru MS office.
IV
Uz prijavu na oglas, kandidati
su dužani dostaviti:
– prijavu na oglas sa kraćom biografijom; – rodni list, – uvjerenje o državljanstvu; – potvrdu o prebivalištu CIPS-ova; – diplomu ili svjedočanstvo o završenom školovanju, kao dokaz o stečenom zvanju i stručnoj spremi, potrebnu za radno mjesto na koje se prijavljuje; – uvjerenje/potvrdu o radnom iskustvu, – uvjerenje o završenoj obuci za rad na računaru MS office, ( ukoliko kandidat nema uvjerenje, u toku oglasne procedure će se izvršiti provjera poznavanja rada na računaru, a za radno mjesto pod rednim brojem 1. provjera će se izvršiti i za korištenje interneta, obradu teksta (Word)/ tabelarno računanje Excel), te za korištenje telefaxa i skenera); – uvjerenje/certifikat o poznavanju engleskog jezika (za radno mjesto pod red. brojem 1.), ukoliko isto ne posjeduje, u toku konkursne procedure će se izvršiti provjera znanja engleskog jezika;
V
Uz prijavu na javni konkurs/ oglas, kandidati su dužni dostaviti dokumente
o ispunjavanju općih i posebnih uslova, original ili ovjerene fotokopije koje
nisu starije od 6 mjeseci (osim rodnog lista) računajući do dana objave javnog
oglasa.
Kandidati uz prijavu, osim potrebnih
dokumenta, mogu dostaviti i druga dokumenta koja mogu uticati na izbor
kandidata, kao što je pripadnost jednoj od niže navedenih kategorija, i to:
– porodica bez prihoda ( dokaz: kućna lista sa potvrdama o nezaposlenosti izdatu od strane nadležnog zavoda za zapošljavanje, kopiju zdravstvene knjižice za članove koji nisu prijavljeni kod navedenog zavoda, potvrdu o redovnom školovanju); – porodica poginulih boraca odnosno porodice šehida i RVI (dokaz: uvjerenje izdato od nadležnog ministarstva); – demobilisani branilac, u smislu Zakona o pravima demobilisanih branilaca i članova njihovih porodica (“Službene novine BiH”, br. 54/19) (dokaz: uvjerenje izdato od nadležnog ministarstva i službe za zapošljavanje da se nalazi na listi nezaposlenih lica),
Kandidati koji dostave dokumenta kojim dokazuju pripadnost jednoj od
kategorija iz ove tačke, imat će prednost u odnosu na istorangiranog
kandidata.
Sa kandidatima koji budu ispunjavali formalno-pravne uslove (što dokazuju
priloženom dokumentacijom), u
skladu sa Procedurom o provođenju postupka prijema u radni odnos u JP “ViK”
d.o.o. Zenica, broj: 101-11371/19MS od 08.08.2019. godine, Komisija za izbor kandidata za prijem u radni odnos, sa
svakim kandidatom obaviće pismeni i usmeni stručni ispit , u zavisnosti
od stručne spreme koja je propisana
za radno mjesto, i to:
– za radno mjesto pod rednim brojem 2. obaviće se pismeno i usmeno testiranje,
– za radna mjesta pod rednim brojem 1., 3. i 4. obaviće se usmeno testiranje/intervju.
Pismeni stručni
ispit Komisija će provesti na način da će svaki od kandidata dobiti 5 (pet) pitanja iz
stručne oblasti, pri čemu se svaki tačan odgovor boduje sa 5 bodova, te
ukoliko kandidat osvoji manje od 15 bodova, smatra se da kandidat nije položio
pismeni stručni ispit i isti ne učestvuje u daljem postupku.
Usmeni stručni
ispit se obavlja na način da svaki član
Komisije postavlja po dva pitanja svakom
kandidatu, koja će biti ista za sve kandidate. Kandidati će se ocjenjivati ocjenom od 1 do 5, a rezultat će biti zbir bodova
koji su dali svi članovi Komisije, podijeljen sa brojem članova Komisije.
Komisija će kandidate o terminu održavanja i pismenog i
usmenog testiranja pismeno obavijestiti na adresu kandidata, kao
i na e-mail adresu ukoliko je ista
navedena u prijavi, i to najmanje pet dana prije održavanja testiranja.
Nakon održanog testiranja, Komisija u skladu sa postignutim ocjenama na testiranju
sastavlja izvještaj i utvrđuje listu uspješnih
kandidata i iste dostavlja direktoru Preduzeća.
Za sva dodatna obavještenja možete se obratiti na telefon broj: 032/ 209-337.
VI
Sa kandidatom koji
bude primljen u radni odnos na prijavljeno radno mjesto, zaključit će se
ugovor o radu na neodređeno/određeno vrijeme uz uslov probnog rada od 3 (tri)
mjeseca.
U slučaju da
kandidat ne zadovolji očekivanja poslodavca u toku trajanja probnog rada,
prestat će mu radni odnos sa istekom
trajanja probnog rada, bez obaveze odrađivanja otkaznog roka. U tom slučaju
direkor Preduzeća, će donijeti rješenje o prijemu u radni odnos sljedećeg
kandidata sa liste uspješnih kandidata.
VII
Kandidati koji
nisu izabrani na radno mjesto za koje je provedena procedura prijema, bit će
pismeno obaviješteni, najkasnije u roku od pet dana od dana donošenja rješenja
o prijemu u radni odnos izabranog kandidata.
VIII
Javni konkurs/oglas će biti objavljen u dnevnom listu “Oslobođenje”, na web
stranici Grada Zenica i web stranici Javnog preduzeća “ViK“ d.o.o. Zenica, te
će isti biti dostavljen JU Službi za
zapošljavanje Zeničko-dobojskog kantona, koja je dužna da konkurs/oglas objavi isti dan
na svojoj web stranici.
Javni konkurs/oglas ostaje otvoren 8 (osam) dana od dana posljednje objave.
Prijave sa potrebnom dokumentacijom, dostaviti u zatvorenoj koverti, lično na
protokol u sjedište Preduzeća ili preporučenom poštom na adresu:
Javno preduzeće „Vodovod i kanalizacija“ d.o.o. Zenica, Ulica Bistua
Nuova broj 17
„NE OTVARAJ – PRIJAVA NA JAVNI KONKURS/ OGLAS“
na radno mjesto pod rednim brojem _____
Neuredne, nepotpune i neblagovremeno
pristigle prijave neće se uzeti u razmatranje.
Preduzeće nije obavezno vraćati
dokumentaciju dostavljenu uz prijavu.
Kandidati koji ne budu pozvani na intervju
odnosno kandidati koji nisu izabrani, mogu preuzeti svoju dokumentaciju u
sjedištu Preduzeća, uz predočenje lične karte.