pozivamo Vas da,ukoliko imate neizmirenih a dospjelih obaveza, izvršite uplatu računa za vodu i naknadu za kanalizaciju po računima za period od maja 2015. godine do marta 2016. godine, u što kraćem roku, a najkasnije do 20.05.2016. godine.
Nakon ovog roka, a najkasnije sa 31.05.2016.godine, JP „ViK“ d.o.o. Zenica će izvršiti elektronsko formiranje tužbi na osnovu programske automatske selekcije neplaćenih računa za gore navedeni period čime se potrošač, eventualno, izlaže dodatnim troškovima sudskog postupka. Želimo podsjetiti da je u interesu potrošača da izbjegne tužbu, jer troškovi sudskog postupka, kao i zatezne kamate, često premašuju iznos glavnice duga.
Ova opomena se ne odnosi na potrošače koji redovno izmiruju svoje obaveze te koristimo priliku da im se zahvalimo.
Podsjećamo da je JP „ViK“ d.o.o. Zenica omogućilo svojim potrošačima iz kategorije „domaćinstva“, plaćanje računa za vodu i naknade za kanalizaciju bez plaćanja provizije na nekoliko načina:
1. šalteri Privredne banke Sarajevo d.d. na adresama Branilaca Bosne br. 2 i Londža br. 75,
2. putem platne liste u preduzeću u kojem su zaposleni,
3. putem trajnog naloga kod poslovne banke u kojoj imaju otvoren račun,
4. putem korištenja usluga mobilnog i/ili elektronskog bankarstva u Intesa Sanpaolo banci d.d.
Pored navedenog načina plaćanja, potrošači mogu izvršiti plaćanje računa za vodu i naknade za kanalizaciju uz plaćanje provizije, na šalterima drugih poslovnih banaka, BH pošte i korištenjem usluga mobilnog i elektronskog bankarstva prema cijenama koje su propisane normativnim aktima tih poslovnih subjekata.
Kako bi korisnicima pružili što kvalitetniju uslugu, JP „ViK“ d.o.o. Zenica je vlastitim resursima kreirao i pokrenuo web stranicu www.vikze.ba i korisnički portal, Moj ViK Račun, koji omogućava korisnicima lakši i jednostavniji pristup svim korisničkim informacijama o potrošnji vode te finansijskim stanjima i obavezama, kao i svim aktuelnim informacijama vezanim za rad JP „VIK“ d.o.o. Zenica.
Portalu Moj ViK Račun se pristupa preko web stranice http://korisnici.vikze.ba/ gdje se uz jednostavnu registraciju i posjedovanje nekog od postojećih računa za vodu svaki potrošač lako može registrovati i korisiti sve prednosti ovog portala, odnosno izvršiti uvid u stanje na svojoj finansijskoj kartici kao i stanje eventualnog utuženja za raniji period.
Portal je optimiziran kako bi se mogao koristiti na računaru – laptopu, tabletu ili „pametnom“ telefonu.
Uprava i zaposlenici JP „ViK“ d.o.o. Zenica kontinuirano rade kako bi svojim potrošačima omogućila što jednostavniji i kvalitetniji pristup svojim uslugama.