Objašnjenje stavke „korekcija potrošnje“ na računima JP „ViK“ d.o.o. Zenica

Uz redovna mjesečna očitanja vodomjera i unos očitane potrošnje rejonski očitači JP „ViK“ d.o.o. Zenica evidentiraju i prijavljuju eventualne nepravilnosti uočene na vodomjeru.

Neke od tih nepravilnosti su: puknuto staklo na vodomjeru, vodomjer ne registruje potrošnju, naopako postavljen vodomjer, zamuljen vodomjer itd.
JP „ViK“ d.o.o. Zenica vrši zamjenu vodomjera u sklopu redovnog održavanja vodovodnih instalacija i opreme, zatim na zahtjev potrošača radi provjere ispravnosti vodomjera, te u slučajevima kada se na vodomjeru pojavi neka od gore navedenih nepravilnosti.

U obračunskom periodu u kojem je izvršena zamjena vodomjera količina vode koja se fakturiše potrošaču iskazuje se na sljedeći način: Količina vode koju je registrovao novi vodomjer na računima je prikazana kao razlika između novog i starog stanja na vodomjeru, dok je potrošnja koja se odnosi na zamijenjeni (stari) vodomjer iskazana kao korekcija potrošnje.

Kategorije