Obustavljen rad sa strankama i prolongirano plaćanje računa
You are here: Home › Obustavljen rad sa strankama i prolongirano plaćanje računa
23. Marta 2020.
JP „ViK“ d.o.o. Zenica je u skladu sa Naredbama kriznih štabova FBiH, Zeničko-dobojskog kantona i Grada Zenica poduzelo preventivne mjere na zaštiti zdravlja potrošača i svojih radnika te obavještava javnost o sljedećem:
– Do daljnjeg je prolongirano plaćanje računa za vodu i obustavljen je rad sa strankama
– Za vrijeme prekida rada sa strankama pošta će biti zaprimana na portirnici preduzeća od 9,00 do 14,00 sati. JP „ViK“ d.o.o. Zenica je uz elektronsku poštu putem emaila info@vikze.ba posredstvom web stranice www.vikze.ba omogućilo druge načine komunikacije (Viber, Skype, Web Chat i Facebook).
Mole se potrošači da se obraćaju samo sa neodložnim zahtjevima jer je JP „ViK“ d.o.o. Zenica u trenutnim okolnostima fokusirano na održavanje kontinuiteta u vodosnabdijevanju i odvodnji otpadnih voda i održanju minimuma poslovnih aktivnosti.
Servisne informacije u vezi sa kvarovima na vodovodnoj mreži i prekidima u vodosnabdijevanju, kao i ostale važne obavijesti u vezi sa aktuelnom situacijum biće svakodnevno dostupne na www.vikze.ba.
Podsjećamo da je za sve koji se žele registrovati na e-račun i primati račune za vodu putem emaila, omogućena online prijava putem portala JP „ViK“ d.o.o. Zenica (http://vikze.ba/eracun-zahtjev/), a za registraciju je potrebna šifra potrošača.
Za dodatne informacije ili pomoć potrošačima su na raspolaganju i kontakt telefoni :
PRIJAVA KVARA – 062 819-428 (0-24 h)
SLUŽBA ZA OBRAČUN, INFORMACIJE I AOP, OČITANJE I ODRŽAVANJE VODOMJERA – 032 209-362