Privremeno obustavljanje vanrednih digitalnih načina komuniciranja sa potrošačima
You are here: Home › Privremeno obustavljanje vanrednih digitalnih načina komuniciranja sa potrošačima
8. Juna 2020.
JP „ViK“ d.o.o. Zenica obavještava javnost da u skladu sa prestankom stanja nesreće uzrokovanog pandemijom koronavirusa, te postupnom normalizacijom stanja privremeno obustavlja vanredne digitalne načine komuniciranja sa potrošačima putem vibera, web chata, skypa i Facebook-a.
Potrošačima imaju mogućnost da se pismenim predstavkama obrate putem pošte ili na protokol preduzeća, kao i na email info@vikze.ba.
Potrošačima su na raspolaganju i kontakt telefoni:
PRIJAVA KVARA
062 819-428 (0-24 h)
SLUŽBA ZA OBRAČUN, INFORMACIJE I AOP, OČITANJE I ODRŽAVANJE VODOMJERA
032 209-362
SLUŽBA RAČUNDOVODSTVA
032 209-116
UPRAVA
032 209-334
Servisne informacije u vezi sa kvarovima na vodovodnoj mreži i prekidima u vodosnabdijevanju, kao i ostale važne obavijesti se svakodnevno ažuriraju na www.vikze.ba.