Privremeno obustavljanje vanrednih digitalnih načina komuniciranja sa potrošačima

JP „ViK“ d.o.o. Zenica obavještava javnost da u skladu  sa prestankom stanja  nesreće uzrokovanog pandemijom koronavirusa, te postupnom normalizacijom stanja privremeno obustavlja vanredne digitalne načine komuniciranja  sa potrošačima putem vibera, web chata, skypa i Facebook-a.

Potrošačima imaju mogućnost da se pismenim predstavkama obrate putem pošte ili na  protokol preduzeća, kao i na email  info@vikze.ba.

Potrošačima  su  na  raspolaganju i kontakt telefoni:

PRIJAVA KVARA

  • 062 819-428  (0-24 h)

SLUŽBA ZA OBRAČUN, INFORMACIJE I AOP, OČITANJE I ODRŽAVANJE VODOMJERA

  • 032 209-362

SLUŽBA RAČUNDOVODSTVA

  • 032 209-116

UPRAVA

  • 032 209-334

Servisne informacije  u vezi sa kvarovima  na  vodovodnoj mreži i prekidima  u vodosnabdijevanju, kao  i ostale  važne  obavijesti  se svakodnevno ažuriraju  na  www.vikze.ba.

Kategorije