Na osnovu člana 20a. Zakona o radu („Službene novine FBiH“, broj: 26/16 i 89/18) i člana 4. stav (1) Pravilnika o radu Javnog preduzeća „Vodovod i kanalizacija“ d.o.o. Zenica, broj: 101-15765/19 od 22.11.2019.godine, postupajući u skladu sa Uredbom o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u Zeničko-dobojskom kantonu („Službene novine ZE-DO kantona“, broj: 8/19, 6/20 i 19/20), te u skladu sa Saglasnosti Gradonačelnika Grada Zenica za prijem u radni odnos, broj: 02-45-22137/21 od 25.10.2021.godine, direktor Javnog preduzeća „Vodovod i kanalizacija“ d.o.o. Zenica, raspisuje:
JAVNI KONKURS
za prijem jednog (1) radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme u JP „ViK“ d.o.o. Zenica
uz uslov probnog rada u trajanju od tri (3) mjeseca
I
JP „ViK“ d.o.o. Zenica raspisuje javni konkurs za prijem jednog (1) radnika u radni odnos na neodređeno vrijeme uz uslov probnog rada u trajanju od 3 (tri) mjeseca, na sljedeće radno mjesto, i to:
– “Interni revizor”, u Odjelu za internu reviziju ………………………………………1 izvršilac;
II
Opis poslova iz člana 1. Javnog konkursa glasi:
“Interni revizor”: Implementira usvojeni plan rada interne revizije za vrijeme obavljanja aktivnosti revizije; informira nadležnog rukovodioca Sektora/Službe o početku interne revizije; analizira dokumentaciju i uvjete značajne za formulisanje objektivnog mišljenja; obrazlaže nalaze revizije objektivno i istinito u pisanoj formi uz priložene dokaze; informira direktora Odjela interne revizije ako se, za vrijeme obavljanja revizije, pojavi sumnja na nepravilnosti; izrađuje nacrt revizorskog izvještaja i razmatra ga sa Upravom Preduzeća; uključuje u završni revizorski izvještaj sva mišljenja uprave Preduzeća; dostavlja nacrt i finalni revizorski izvještaj direktoru Odjela interne revizije; u slučaju sukoba interesa vezano za reviziju odmah informira direktora Odjela interne revizije; nakon završetka revizije vraća sve originalne dokumente koji su izuzeti na uvid; čuva svaku profesionalnu ili poslovnu tajnu koju je saznao u toku interne revizije; čuva sve radne zabilješke nastale u vrijeme obavljanja interne revizije; učestvuje u izradi godišnje Studije rizika, Strateškog plana za period od tri godine i Godišnjeg plana rada Odjela interne revizije; obavlja sistematičan pregled i procjenu upravljanja rizikom i procjenu internih kontrola; vrši testiranje funkcionisanja sistema internih kontrola u preduzeću i ukoliko uoči nedostatke predlaže direktoru Odjela i Upravi i uz njihovu saglasnost (direktora Odjela i/ili Uprave) radi reviziju bez obzira na plan revizija; pored planiranih vrši i druge revizije po zadatku direktora Odjela, direktora preduzeća; pomaže Upravi u funkcionisanju preduzeća u okviru svojih nadležnosti; vodi i ažurira radnu dokumentaciju u skladu sa Međunarodnim standardima interne revizije; obavještava direktora Odjela o svim pitanjima koja ga mogu spriječiti (ili sprječavaju) u izvršenju njegovih i ciljeva Odjela; prati propise u oblasti računovodstva, revizije, standarda i druge propise (opšte i interne); daje upute, prijedloge i sugestije za efikasniji i kvalitetniji rad Preduzeća; vrši i sve druge poslove Odjela interne revizije u skladu sa Pravilnikom o radu Odjela interne revizije JP „ViK“ d.o.o. Zenica; pravilno unosi i koristi podatke iz poslovno – informacionog sistema Preduzeća iz nadležnosti svog radnog mjesta; primjenjuje mjere zaštite na radu i PPZ; odaziva se na poziv pretpostavljenog rukovodioca i izvan radnog vremena u slučaju hitnih intervencija; obavlja i druge poslove po naređenju direktora Preduzeća i direktora Odjela za internu reviziju, koji su u vezi poslova interne revizije.
Osnovna plaća radnog mjesta iznosi: 1.487,17KM.
III
Prijavljivanje na javni konkurs vrši se prijavom koja mora biti potpisana od strane kandidata.
Kandidati koji se prijavljuju na konkurs potrebno je da ispunjavaju opšte i posebne uslove i to:
a) opšti uslovi
– da je državljanin BiH i da ima prebivalište u BiH;
– da je stariji od 18 godina;
– da je zdravstveno sposoban za obavljanje poslova radnog mjesta na koji se prijavljuje
(dostavit će onaj kandidat koji bude izabran u roku od 15 dana od dana obavještenja o
prijemu u radni odnos).
b) posebni uslovi
– da ima završen VSS, VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog (najmanje 240 ECTS bodova), drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja ekonomske, pravne, mašinske ili građevinske struke, Ekonomski fakultet, Pravni fakultet, Mašinski fakultet ili Građevinski fakultet,
– da ima minimalno 3 godine radnog staža u struci nakon sticanja diplome,
– da posjeduje certifikat internog revizora za javni sektor u Federaciji BiH, izdat od strane Federalnog ministarstva finansija,
– poznavanje engleskog jezika,
– poznavanje rada na računaru MS Office,
– da nije u sukobu interesa u smislu odredbi člana 12.Zakona o internoj reviziji u javnom
sektoru („Službene novine FBiH“, br.47/08 i 48/17).
IV
Uz prijavu na konkurs, kandidati su dužni dostaviti:
– potpisanu prijavu na konkurs sa kraćom biografijom;
– rodni list;
– uvjerenje o državljanstvu;
– potvrdu o prebivalištu CIPS;
– diplomu o završenom školovanju, kao dokaz o stečenom zvanju i stručnoj spremi;
– certifikat internog revizora za javni sektor u Federaciji BiH, izdat od strane Federalnog
ministarstva finansija,
– uvjerenje o radnom iskustvu u struci nakon sticanja diplome;
– uvjerenje o završenoj obuci za rad na računaru MS office;
– uvjerenje/certifikat o poznavanju engleskog jezika;
– potpisanu i ovjerenu izjavu da nije u sukobu interesa u smislu odredbi člana 12. Zakona o internoj reviziji u javnom sektoru(„Službene novine FBiH“, br. 47/08, 101/16 i 48/17).
V
Uz prijavu na javni konkurs, kandidati su dužni dostaviti dokumente o ispunjavanju općih i posebnih uslova, original ili ovjerene fotokopije koje nisu starije od 6 mjeseci računajući do dana objave javnog konkursa (osim za rodni list- za koji je neograničen rok važenja, odnosno datum izdavanja).
Kandidati uz prijavu, osim potrebnih dokumenta, mogu dostaviti i druga dokumenta koja mogu uticati na izbor kandidata, kao što je pripadnost jednoj od niže navedenih kategorija, i to:
– porodica bez prihoda ( dokaz: kućna lista sa potvrdama o nezaposlenosti izdatu od strane nadležnog zavoda za zapošljavanje, kopiju zdravstvene knjižice za članove koji nisu prijavljeni kod navedenog zavoda, potvrdu o redovnom školovanju);
– porodica poginulih boraca odnosno porodice šehida i RVI (dokaz: uvjerenje izdato od nadležnog ministarstva);
– demobilisani branilac, u smislu Zakona o pravima demobilisanih branilaca i članova njihovih porodica (“Službene novine BiH”, br. 54/19) (dokaz: uvjerenje izdato od nadležnog ministarstva i službe za zapošljavanje da se nalazi na listi nezaposlenih lica).
Kandidati koji dostave dokumenta kojim dokazuju pripadnost jednoj od kategorija iz ove tačke, imat će prednost u odnosu na istorangiranog kandidata.
VI
Kandidate koji budu ispunjavali formalno-pravne uslove (što dokazuju priloženom dokumentacijom), u skladu sa Procedurom o provođenju postupka prijema u radni odnos u JP “ViK” d.o.o. Zenica, broj: 101-11371/19MS od 08.08.2019. godine, Komisija za izbor kandidata za prijem u radni odnos, će pozvati na pismeni i usmeni stručni ispit, uz pripremu za ispit na osnovu literature/propisa kako slijedi:
Literatura iz koje će biti pismeni i usmeni stručni ispit je:
-
Zakon o računovodstvu i reviziji FBiH (“Službene novine FBiH”, broj: 15/21),
-
Zakon o internoj reviziji u javnom sektoru u FBiH (“Službene novine FBiH”, broj: 47/08, 101/16, 48/17),
-
Zakon o privrednim društvima FBiH (“Službene novine FBiH, broj: 81/15 i 75/21),
-
Zakon o javnim preduzećima FBiH (“Službene novine FBiH, broj: 8/05,81/08,22/09 i 109/12),
-
Međunarodni računovodstveni standardi MSFI/MRS
-
Metodologija rada interne revizije u javnom sektoru.